22 oktober

Godmorgon eller något sådant! Idag var jag uppe med tuppen för att ta mig till skolan, stressade för att hinna äta frukost och hinna med bussen. Påvägen till skolan försökte jag få tag i Josefin som inte svarade, tyckte det var konstigt med tanke på att det var bara 20 min tills vi började. När jag väl kommer till skolan så var ingen från klassen här, vilket var ännu mer konstigt. När jag väl får tag på någon ur klassen så får jag veta att vi är lediga. Just nu ligger jag i en av sofforna och väntar på att Jimmy ska kolla igenom min dator eftersom att det är något som är fel med den, väntar också på att Björn ska komma hit. Känns inte så kul att stressa till skolan och sen få veta att man är ledig men så kan det gå när man är sjuk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson