28 oktober



Det var en gång en väldigt stygg pojke som bara busade.
Familjens dass stod i närheten av en flod. En dag knuffade pojken ner dasset i floden.
Dagen efter kom hans pappa och frågade honom om det var han som hade knuffat ner dasset men pojken skakade på huvudet. Men hans pappa trodde honom inte.
- Nu ska jag berätta en historia, sa pappan. En gång sågade presidentens son ner deras äppelträd. Presidenten blev arg, men ändå gav sonen pengar eftersom att han var ärlig och sa att det var han som sågat ner trädet.
Då sa pojken att han faktiskt hade knuffat ner dasset i floden. Men pappan började smiska honom. Pojken blev förvånad och frågade:
- Varför får inte JAG pengar nu då?!
Pappan:
- Presidenten satt inte i äppelträdet!


Kommentarer
Postat av: Vicciyelly

Hey, få en länkning på min blogg i en VECKA!

För att få länkningen kommentera mitt inlägg som heter BLOGGAR/ Ljung är en BLOMMA del 3

2010-11-03 @ 21:12:33
URL: http://vicciyelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson