1 oktober

Har inte haft ork med bloggen, har inte heller "haft" tid med den!
Men jag tänkte försöka börja uppdatera varje dag, så länge det går.

Skönt att vara ledig idag, man har tid för massa annat istället för att fara till skolan! Har tex städat en stund nu, nu ser det inte längre ut som att någon har släppt en bomb med kläder i mitt rum. Man kanske borde rensa garderoben så man har lite mindre kläder, men det känns inte som jag vill göra det!
Har mycket kvar att göra än som tex:

* Plocka bort allt från skrivbordet
* Plocka upp allt från golvet
* Dammtorka
* Dammsuga
* Lägga in kläder i garderoben och plocka bort från golvet i den.

Känns lite tungt men det är sånt man får ta eller hur?
Måste också packa inför i helgen, hoff säger jag bara. Blider från den månaden som har gått kommer upp någon dag, måste bara lägga in dom på datan.
Ska iallafall ta mig en dusch nu och äta någon slags frukost/lunch.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson