7 mars

Har ni missat att jag har en frågesida? Det finns ett ikon längst ner i varje inlägg där det står "fråga mig", klicka där och ställ din fråga!
Här är dom senate frågorna!


för 14 timmar sen:
såg att nån frågat hur många du vart ihop med och undrar hur länge du var ihop med dom? :)
— Jag var tillsammans med Joakim i ca 6-7 månader, Sebastian i ca 3 månader och nu har jag precis gått in i ett förhållande som vi får se hur länge det håller :)

i fredags:
Var sebbe en av dom du var lyckligast med?
— jag vet inte, vi hade ett ganska struligt förhållande om jag ska vara ärlig så jag vet faktiskt inte.. :/

i onsdags:
hur många har du varit tillsammans med? och när var du lyckligast? :)))
— jag vill helt inte svara på hur många jag varit tillsammans med men jag har haft tre st seriösa förhållanden och lyckligast är jag nu! :)

Tilda i tisdags:
Brukar du titta på stjärnorna?
— Nej, det brukar jag inte


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson