29 mars - sämst uppdatering!

Som sagt så har jag varit i stugan i helgen så jag har haft begränsad tillgång till internet, det har jag inte hemma så det är därför min uppdatering är mycket mycket bättre när jag är hemma.

Igår när jag kom hem så var det bära in grejerna snabbt och sen så fick jag tillbaka min egna mobil men vilket jävla helvete det var att få över alla jävla kontakter till mobilen. Jocke var ganska irriterad på mig när jag höll på eftersom att det tog sån jävla lång tid men nu jävlar har jag min egna mobil!

Idag blir det skolan till ca 16 och sen blir det hem och bara ta det lugnt, får väl se om jag hittar på något med någon. Har inte någon lust att göra det egentligen, kanske blir att bara ta det lugnt hela kvällen kanske sitta och redigera bilder också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson