27 mars - stugan

Nu blir det ett snabbt inlägg eftersom att min fader säger att han ska ha internet, dom ska tydligen sitta och kolla skotrar.
Jag är i stugan nu så det blir dåligt uppdatering eftersom att vi är 4st som delar på internet.
Jag är halvt förkyld så jag har bara varit ut en snabb sväng idag, jag orkade inte med att fara ut med skotern idag. Var ganska skönt att vara inne idag, men jag kände att jag var tvungen att gå ut en sväng så tog kameran i handen och gick ner till sjön och tog lite bilder som kommer upp imorn när jag kommit hem eftersom att jag glömde kabeln till kameran hemma.



bild från muckfotot, jag och malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson