20 mars

Sitter i sängen med datan i knät och har precis druckit upp mitt kaffe. Lyssnar på gamla schlagerhits, jag har kommit i något stadie så jag sitter och lyssnar på musik från 70/80-talet.

Jag vet att jag har blivit jätte dålig på att uppdatera bloggen, jag känner att jag inte har nån blogg lust längre. Varför kan jag inte svara på, det verkar bara ha blivit så. Funderar ibland på att ta bort bloggen, men jag vet att jag skulle ångra det. Ni som läser min blogg, vilket ni nu är, ska jag ha den kvar och fortsätta att skriva eller inte?
Jag kan säga det redan nu, imorgon så kommer min uppdatering vara sämst eftersom att jag ska till Gustav men vi ska till Haparanda direkt och hämta ett par fälgar när jag kommit dit så jag lär inte ha tillgång till dator imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson