18 mars - godmorgon!

Jag skrev ingenting i tisdag och i onsdag
s och det var för att i tisdags så var Gustav här och sen kom Mats, Anna och Tobbe.
Så när jag är med kompisar så orkar jag inte helt enkelt uppdatera.
Igår så somnade jag vid halv nio så därför blev det ingen uppdatering heller.

Tänkte ladda upp bilder från dom senaste dagarna som har gått.


Påväg hem från stugan


Påväg från ica innan muck


Fotbollsdomaren Malin och fordonstjejen Carro


Skitig!


9c


9c


Broder och jag


Kan inte vara seriös på bild!



Kommentarer
Postat av: Kimsarah

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-03-07 @ 16:56:24
URL: http://kimsarah.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson