31 januari

Blogg.se har ju tjorvat hela dagen så har ju inte kunnat uppdatera, men nu jäklar!

Igår så kom LinnG till mig, vi skulle lan egentligen men eftersom att min brors acc inte funkade så sket vi i det och la oss och såg film med en massa gotta! Jag somnade med datan i knät och vaknar att Linn puttar till mig och säger att jag sover och att vi inte ska se mera film. Somnar om lika fort men när jag vaknar på morgonen får jag en chock över att det bara är jag som ligger i min säng men då märker jag att Linn har lagt sig i andra sängen eftersom jag tydligen har vildat som utrycker sig.
Linn for iallafall hem vid 15, jag låg kvar i sängen i två timmar till innan jag gick och duscha eftersom jag kom på att jag skulle få främmande annars hade jag väl legat kvar i sängen än. Blev att äta, fixa sig och sånt när Tomme kom från Kalix. Vi hade inte något att göra så det blev att rulla med S60:n till Boden och träffa "syster", Simon (hennes kille) och deras kompisar. Vi var i Boden i ca 2timmar (20-22) tills Åsa beslutade sig att det blev Luleå nästa, enligt henne var det försten till Boden men vi märkte att dom inte körde om oss som låg lagligt men det visade sig att dom inte visste vart fartkamerorna låg så dom låg baki oss hela vägen till Luleå.
Väl i Luleå så blev det Brass som är en vanlig plats där massa bilar samlas, där kom yttligare en bil från Kalix. Eftersom att det var kallt och vi var hungriga så blev det Max och sen en sväng i stan inann jag och Tomme for hem till mig, och nu ska jag och han tror jag se någon film!



Jag



Jag


Jag


Åsa


Andreas, Tomme och Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson