31 januari

Sitter och funderar om jag ska lägga ner mitt bloggande för det känns som det ändå inte är någon som läser.
Kanske har jag fel eller så har jag rätt, jag vet då inte.


Jag har haft en seg dag, började med att Tomme väckte mig hur många gånger som helst. Han verkade inte kunna sova, men jag fick iallafall sova tills 14. Kan ju säga att det var gode skönt! Jag segade mig när jag skulle fixa mig så jag och Tomme åt frukost först kl 15.30. Stannade inte hemma länge, utan jag och han for ut en sväng innan han skjusade mig till Ante. Skulle egentligen vara med Daniel men han svarade inte så det sket sig. Ante och jag låg och såg film och snackade innan jag for hem vid 21.
När jag skulle gå från bussen så tänkte jag inte jag på att det hade snöat så jag tänkte ta vanliga vägen genom diket, men det insåg jag ju att det inte var det bästa. Det slutade med att jag fastnade i snödrivan, jag hade telefonen i ena handen eftersom att jag pratade med Åsa, men det var en jätte gullig kille som hjälpte mig upp från den där j*vla snödrivan! Tack så mycket säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson