27 januari

Jag har inte orkat skriva något dom senaste dagarna och det är för att jag har somnat redan vid 19-20 på kvällarna så jag har med andra ord inte kunnat!

Men idag så var det iallafall skola, sen hem en stund och sen vidare till stan och fördriva tiden med Malm innan det blev vidare på bio!
Köpte en nytöjning idag också eftersom att min far inte gillade den andra, han ville att jag skulle ta ut den men jag byte istället till en som ser mer ut som ett vanligt örhänge!

Tunnel med Vita ädelstenar http://images3.bilddagboken.se/73/_u1/_u4/_u1/_u2/_u8/_u1/u1412819/95963_1260760991.jpg
Den jag har nu! Fast min är               Den jag hade innan!
svart med vita strasstenar                                      

Vi var ju och såg på bio som sagt, vi hade fått förhandsvisningsbiljetter till den nya filmen "farsan".
Filmen var väl helt okej, ganska små rolig så man satt och skratta en hel del. Kanske inte är värd att betala för men som sagt så var den helt okej!
Vi fick en tröja, en kortlek och en massa information om den breda linjen. Det är alltså NV (naturvetenskap), det är tydligen den bredaste linjen på gymnasiet.
Tröjan vi fick var också den breeeeedaste!

http://www.facklan.se/Affisher/farsanStor.jpg

"Utanför Jörgens Cykel sitter tre vänner. Jörgen är rädd för att bli lämnad, Juan oroar sig över hur labradoren mår, men FARSAN, han är förträfflig. Han är snygg, lagar den godaste maten och vet vad en kvinna behöver. Snart ska han bli farfar också, till en perfekt liten pojke. Det är helt säkert. Men när han ger sig ut på jakt efter en härlig farmor är det inte mycket som går enligt planerna.

”Farsan (Jan Fares) är en färgstark person och en grym skådespelare. Jag har alltid velat göra en film med honom i huvudrollen”, säger Josef Fares.
"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson