23 januari

Jag har haft ganska mycket dom senaste dagarna så jag har inte haft tid att skriva dom senaste dagarna. Hade tänkt ta igen det men det finns inte så mycket att skriva om det som har hänt.
Jag umgicks med Marie, Maria, Ida, Johan, Daniel och Ante igår, det var ganska kul ändå! Dom spelade hockey och hade kul, jag stod på sidan och frös som ett as!

Idag var jag med min mor och hittade ett par nya skor eftersom att jag hade haft mina skor i nästan fyra år. Jag sliter inte skor så jag kan ha mina länge men jag hade trampat dom så snett så det slet ganska mycket på mina knän.

http://i2.photobucket.com/albums/y36/persiangts/goodyears.jpg
Det blev iallafall ett par svarta Adidas Good Year, jag vet att det är herrskor men dom är så himla skön. Passar perfekt på mina fötter, så är nöjd!

Kommentarer
Postat av: Moa

Vad har du för storlek på fötterna?

2010-01-24 @ 21:50:14
URL: http://subasini.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaha okej. :) Tänkte bara när du köpte ett par med herrstorlek. Men dem var fina :)

2010-01-27 @ 16:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson