10 januari - Godmorgon

Godmorgon folket!
Känns lite konstigt att vara vaken så här tidigt men med tanke på att skolan börja imorn så stälde jag väckarklockan på 8.00 och en gång på 8.30. Var faktiskt så duktig så jag vaknade, vilket jag inte alls brukar göra. Men nu är jag iallafall vaken vilket är tur, tror jag ska gå ner och äta frukost och sen gå och duscha.

Det första jag gjorde när jag vaknade var och kolla facebook och youtube, hittade lite roliga grejer där bland annat en kommentar från min faster.

''

Ganska gulligt ändå, Nixon är alltså deras hund. Kolla inlägget nedanför så ser ni bilderna.

Sen hittade jag en video på youtube som jag verkligen gillar, det är en tjej som gör en massa olika sminkvideos. Dom är lätta och förstå fast hon pratar engelska, vilket jag gillar. Hon visar en massa sminkningar som olika kändisar osv har haft någon gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson