17 februari - Skoter! <33

Hörde nyss hur en skoter for förbi här utanför, blev grymt sugen på att köra fast jag har sagt att jag inte ska köra lika mycket i år eftersom att jag vill behålla min lämp.
Jag fyller ju 16 i maj så jag kommer inte kunna ta skoterkortet förens nästa vinter, vilket känns lite surt. Det är väl sånt man får ta, men en sak är då klart; jag ska ta kortet!
Vi har stuga uppe i fjällen så jag skulle vara ganska dum om jag inte tar kortet.

Vad ska det vara för märke när det gäller skoter?
Jag är personligen en som håller mig till Yamaha, men många som är och kör vart vi är och kör håller sig till Ski-doo. Men alla vet ju att Ski-doo går lika bra på vägen som renarna gör plus att Ski-doo förare har kolvarna runt halsen! ;)




Yamaha FX Nytro



Ski-doo MXZ

http://www.travelizmo.com/archives/polaris-800-dragon-rmk-163-snowmobile-2009.jpg
Polaris RMK Dragon

Kommentarer
Postat av: MARiE

POLAAAAAARIS SKA DE VA!!!:D

2010-02-22 @ 18:01:50
URL: http://marie-things-change.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson