4 februari - grattis mamma 44 år!

Min gulliga mamma fyller år idag, det första jag gjorde var att skicka ett sms till henne; "Grattis, snart är du en gammal tant ;) jag älskar dig mamma :)"
Kanske inte är så sant att hon är en gammal tant snart men jag och min mor brukar skämta om såna saker! Hon har då iallafall 16 år kvar innan jag får kalla henne "gammal kärring".

Sitter och väntar på att min pappa ska komma hem eftersom att vi ska som sagt åka upp till Jokkmokk när han kommer hem, min mor åkte redan igår eftersom att hon kan göra vad hon vill på dagarna! Första stoppet blir i Boden, där blir det att käka på Max som min bror ville sen blir det raka vägen till Jokkmokk!

Igår skrev jag ingenting för jag var så trött, men jag började packa igår men jag kom ingen vart då så jag packade klart idag.
Nu ska jag packa ner datan och bära ner mina väskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson