25 februari

Snart slutar man, sitter och funderar om jag ska fara och simma efter skolan. Det skulle vara skönt att simma men jag har så j*vla ont i knät, kan som sagt knappt gå så vi får se hur det blir. Jag har intalat mig själv att jag ska simma minst tre gånger i veckan och jag har varit och simmat två gånger redan denna vecka så om jag far och simmar på söndag istället då man inte har så mycket att göra. Kom just på att jag måste städa rummet klart så jag får göra något i helgen, jag tycker själv det inte ser så hemskt ut som det gjorde förra veckan men ni vet ju hur föräldrar är! Det blir säkert bra, nu ska jag fortsätta att jobba så jag blir klar med min rapport om sexualkunskapen. Håller just nu på att skriva om bisexulla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson