22 februari

Det var några som tyckte att jag skulle börja med hiss & diss så jag tänkte försöka, jag ska göra en varje måndag tänkte jag! Låter det bra?


Snö och kyla
Nog är det ju kul med snö och vinter, men det känns som att det aldrig kan bli vår! Här uppe är det nästan -25 varje dag, eller det är iallafall så det känns.

http://www.suodenjoki.dk/images/photos/2006/vinter.jpg

Alla fjortisbloggar
Jag tror vi alla är ganska less på dom här fjortisbloggarna som inte skriver en enda läsvärd sak! Jag syftar på dom med sönderblekt hår och rosa läppstift. Menar ingen speciell, pratar bara allmänt om det.


Sportlov
Ni som går skola och är skoltrött känner säkert hur skönt det ska bli med lov! Jag längtar verkligen efter lov, jag är själv skoltrött och det är ingenting jag kan förneka. Nu är det bara tisdag och onsdag sen är det looov!

Vänner som ställer upp för en
Jag har en massa underbara vänner som ställer upp för mig, som verkligen bryr sig om en när man mår dåligt. Det är guld värt kan jag ju säga.


♥ Tomme, Magda, Daniel och Gustav

Kommentarer
Postat av: Malin S

Visst är du medveten om att du just dissade dig egna blogg?

2010-02-24 @ 14:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson