17 februari

Var och simmade idag och det känns i kroppen, jag har inte ont direkt men jag är öm. Känns bra att äntligen har börjat hålla igång igen! Nu är det bara att fortsätta såhär i fyra månader till, då kanske man har en snygg kropp? Skämt o sida, jag simmar inte för att tappa kilon eller något sånt. Jag simmar för att jag vill hålla igång, man känner sig så mycket piggare när man väl håller igång. Någon som håller med om det? Dom fyra månaderna jag inte har tränat har jag känt mig som en latoxe, jag har inte orkat göra så mycket. Jag har varit ganska så trött och seg.
Jag simmade iaf en halv km idag också, inte så mycket men jag tänker att jag börjar med 20 längder och sen ökar med 5-10st längder för varje vecka.

Jag har städat klart mitt rum nästan nu, har bara dammtorka och dammsuga kvar!
Jag insåg idag att jag har en jävla massa kläder som jag inte använder, jag kollade i min garderob och den var inte ens full och hade massa kläder kvar i rummet som skulle in i den plus att det är en massa kläder som ska tvättas. Jag borde ta och rensa ut den för det är mycket kläder som jag inte ens använder längre som ligger och tar plats och det gör att när min garderob väl är full så blir den överfull.
Mycket av mina kläder är inte använda många gånger, man kanske skulle ta och sälja en del kläder och ge bort en hel del. Jag har massa tunikor som bara hänger, en del av dom är inte ens använda. (jag vet att min mamma kommer läsa detta och fråga vilka kläder som jag inte har haft ;)
Vad tror ni om att sälja kläder som man inte använder längre? Låter det som en bra idée?


(klicka på bilderna för att se dom i större format)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson