16 februari

Var helt död imorse när jag vaknade, hade verkligen ingen lust att stiga upp ur sängen men gjorde det iallafall. Sitter just nu i skolan, vi har sexuallkunskap men det går inte så bra. Känns inte så intressant att sitta och skriva om en massa olika könssjukdomar och annat.
Sitter istället och skriver blogg och lyssnar på en massa bra musik, när jag kollar mig runt i datasalen så är det inte så många andra som jobbar. Alla verkar helt död idag.

Känner själv att jag är väldigt seg i kroppen, tror det är från gårdagens "träning". När man är van att träna tre gånger i veckan och sen tar ett uppehåll på ca 4 månader så får man väl skylla sig själv. Blir då inget simmande idag utan jag ska ta det lugnt idag och städa klart mitt förbannaderum som aldrig blir städat ordentligt och imorn blir det att simma igen och plugg blir det också. Har matteprov på torsdag som jag ska klara!


(klicka på bilden för att komma till min spotifylista!)
Känner mig så där sliten idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson