11 februari

Nationella gick ganska bra idag, vi hade 3 timmar på oss men jag satt bara i ca 1h och 10 min. Vi fick egentligen inte gå förens det gått 1h 30 min, men dom släppte ändå så.
Skrev en krönika om att homosexualitet inte är accepterat i samhället och speciellt in av äldre.


Jag gick hem från skolan eftersom jag började må illa så jag har legat i sängen ett tag och vilat. Känns lite bättre, men nu känner jag mig mätt. Åt precis en macka och drack kaffe!
Tänkte börja städa mitt rum nu eftersom att det ser ut som att man har släppt en bomb i rummet! Inte lyckat och mamma gillar då inte hur det ser ut!

Kommentarer
Postat av: elin

okej jag kontaktar dig då de snart är din tur ;)

2010-02-11 @ 15:33:28
URL: http://kimidori.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson