13 april

Min uppdatering har blivit sämre, jag vet. Somnade igår när jag skulle uppdatera bloggen med dagens outfit, så därför blev det bara ett inlägg igår! Bilder från lovet ska jag också ladda upp så ni har något att kolla på!

Jag fick en skön morgon, jag fick sova en timma längre än vad jag brukar och det är ju aldrig fel. Sen blev det fara in till staden och se på bio med hela klassen.
Senare idag blir det att fara ner till Piteå och besöka farmor och farfar, dom har skaffat sig en liten finsk spets valp som vi ska och kolla på. Kameran följer naturligtvis med så kommer upp bilder senare ikväll eller så imorgon, det beror på hur sent vi kommer hem.
Nu ska jag fortsätta arbete med mitt SO/NO-arbete så jag skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson