23 september

En grej jag inte förstår är att vuxna ska gå in på min blogg för att kontrollera så att deras barn inte är med mig.
Vad har jag gjort som är idiotiskt? Ingeting.
Jag är inte som dom där andra ungdomarna som både pundar och dricker sig så fulla varje helg så jag fattar inte varför man ska förbjuda sina barn att vara med mig. Jag HAR provat att röka och snusa och det vet mina föräldrar om. Men jag håller inte på det med längre!
Men det som jag tycker är lite sjuk det är att vuxna människor kan låta sina barn vara med pundare men inte såna som mig. Då är det ju verkligen något fel med denna person som kan låta sitt barn vara med mycket sämre människor än mig.

P.s Dom över 30+ behöver då fan inte läsa min blogg! Så jag tycker ni kan hitta något annat att läsa! D.s


Kommentarer
Postat av: Juliah ;>

haha så jävla sjuka föräldrar dom måste ha! :)

2009-09-23 @ 16:58:06
URL: http://juliiiiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson