25 oktober

Jag har inte varit bra på att uppdatera dom senaste dagarna men det är för jag har legat mesta dels i sängen.
Feber, ledvärk, svullen hals har besvärat mig dom senaste dagarna men igår var jag i alla fall på sjukan och fick medicin mot det. Pencellin (?) var jag fick eftersom det visade sig att jag hade halsfluss. Hemskt men sant.
Lovet är förstört men inte hela, på tisdag/onsdag kan jag vara med folk igen! JIPPI! Så det är bara höra av sig då!

Fredagen: Jag och Sebbe skulle på bio och se "
bröllopsfotografen" men vi orkade inte eftersom jag redan då var ganska risig så vi for och fotade och körde runt lite. Fast det var egentligen bara för att vi väntade på att Malm skulle komma från Arcus. Vi for och hämtade han vid 20 nån gång, sen for vi på max och åt glass. Efter det blev det films hos Sebbes mor. Vi såg "You Don't Mess with the Zohan" fast jag såg inte så mycket av filmen eftersom jag var mer inne i mitt te drickande och sen somnade jag i Sebbes armar men vaknade upp lika fort for jag hade försökt spraka Malm ur sängen medans jag sov.

Lördagen: Sjuk och hemma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson