31 mars - dagens

Godkväll!

Jag sitter vid datan i dom största kläderna jag hittade i garderoben.
Känns som en riktigt mysdag fast det bara tisdag, men det kanske är pga att jag har dessa kläder.

Det har verkligen inte varit min dag idag kan jag säga, allt har bara gått åt skog om jag ska vara riktigt ärlig.




Nu undrar jag om eran åsikt om killar som utnyttjar tjejer bara för att får ha sex?
Jag har varit med om en kille som utnyttjade mig. Jag kan säga att det vill inte någon tjej vara med om. Spec inte när han utnyttjar dig i flera månader innan det kommer fram att han har uttnyttjat dig! Han säger ord som att han älskar dig, du är det bästa som hänt han, du är hans livs kärlek osv men ändå är det bara fejkat alltihop från början. Han älskade inte alls dig, och du var då verkligen inte hans livs kärlek som han sa. Vad ska man göra med killar som håller på sådär? Vad tycker ni man ska göra? Skriv erat svar i kommentarfältet!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

stööört skön blogg du har, riktigt grym !! goo, girl !!

2009-04-01 @ 14:55:55
URL: http://roul.blogg.se/
Postat av: johanna

När man får reda på hur de verkligen har stått till, så ska man såklart be killen dra åt helvete, de kanske inte är så jävla lätt jämt. men ska man stå där och fortfarande bli utnyttjad när man vet om det? såna killar borde inte finnas, helt klart!

2009-04-09 @ 09:51:17
URL: http://johannamannberg.blogg.se/
Postat av: B.

man önskar att dem inte fanns, men nu gör dom det.. Å det finns väl inte så mkt man kan göra åt det annat än att bara låta dom vara. Man kan stå upp för sig själv. Men har man en gång vart med om det så kan man lätt känna igen sig när det kommer till andra om dem gör likadant..

2009-04-10 @ 00:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson