21 - 22 mars

Godkväll allihopa!

Det blev inget inlägg igår eftersom att jag vaknade ganska sent ochhade ca två  timmar att äta och sånt innan jag skulle på match. När matchen var klar så hade klockan hunnit bli 16 så då skulle jag äta igen så där i mellan hann jag inte blogga något. Sen efter jag hade ätit så satt jag vid datan och packade ihop lite grejer som jag skulle ha med mig till Caroline så då hann jag inte heller skriva ett inlägg eftersom jag bara hann sitta vid datan i ca 5 min.
Resten av kvällen så har jag och Caroline färgat håret på mig, suttit och ätit onyttigheter (frukt doppat i choklad)och pratat om en massa roliga saker.

Klockan har hunnit bli 02.15 och jag tror att Caroline redan har somnat och jag tror att jag ska gå och sova jag också, iallafall om en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson