17 juni

Finland snart! 24-28 juni!

Snart åker vi jag till Finland med fotbollen,vi åker nästa torsdag morgon ca 5-6 på morgonen.
Resan kommer ta ca 7 timmar eftersom att det är ca 56 mil.
När vi åker till Finland så kommer det inte bara vara mitt lag (GIF F-95), det kommer också att vara pojkarnas lag (GIF P-95).
Vi får hoppas att det blir en lugn resa, eftersom vi ska upp tidigt och sen är dte en lång resa.
Ni kanske undrar varför jag skriver om min resa till Finland, jag kom på att tänka på den idag när jag både har varit och köpt handskar och skor.


Jag köpte Adidas Adi Nova för 500kr!
500kr för ett par äkta skinnskor är inte mycket kan jag säga dig/er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Frågestund i min blogg, passa på att fråga vad som helst :)

2009-06-24 @ 00:21:59
URL: http://christinar.blogg.se/
Postat av: Cattazz

Kul att åka iväg med sitt fotbollslag ^^



Fin design du har btw.

2009-06-30 @ 18:04:48
URL: http://cattanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson