5 juli

Godkväll!

Imorse vaknade jag av att min mor väckte mig kring 15-16, hon sa att vi skulle och äta kinamat så det var bara att hoppa upp ur sängen och börja fixa sig. Fixade mig ganska snabbt och for iväg med min familj på Waldorfs.
Jag åt friterade räkor samt friterad kyckling, jag och min bror delade på det. Det var väldigt gott men det var lite för mycket för att äta till frukost. Efter att vi hade ätit så skjusade dom mig till Björx där jag var med Jesper och Filip.
Vi träffade en hel del folk där på Björx bland annat; Blom, Oskar, Emil och Lonakko.
Jag var på Björx till ca 22 då min mor var gullig och kom och hämtade mig.


En bild på mig, för folk som undrar hur jag ser ut! :)

Kommentarer
Postat av: Malinne

Vad snyggt sminkad du va i din header....Ha en bra dag

Kram

2009-07-06 @ 14:30:55
URL: http://malinnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson