12 juli

Ska skriva ihop lite om helgen tänkte jag.

Jag har varit med Anna J hela helgen, det började med att hon plockade upp mig i stan i fredags. Kommer inte ihåg exakt vad vi gjorde men kul hade vi. Det blev en massa moppeåkning osv.

Igår så var det "crusing" i Piteå. Då träffade man en hel del folk man kände, bland annat ett par fulla och glad Jokkmokkar.
Boddy, David och nån som inte ville säga sitt namn var det då iaf. Vi umgicks med dom ett tag tills jag drog hem. Jag orkade inte vara i stan så länge igår, fick inte heller det för min mor.
Ni vet hur det är och ha en mor som bryr sig om en?

Kommentarer
Postat av: XXXXXX

Ja det vet jag för jag hade oxå en sån mamma......

2009-07-14 @ 21:36:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson