1 augusti

Idag är det en jävla depp dag!
Allt går rakt åt helvete, allt ska tex åt höger men far åt vänster istället. Jag är less på precis allt som kommer ivägen för mig.

Det handlar om kärlek mest! Jag känner mig extremt ensam just nu. Det kanske är för att jag är ensam också, men det var ju en helt annan sak. Jag blir så avis på alla mina kompiar som har en kille/tjej som dom älskar! Jag vill också vara lika lycklig som dom någon gång men det lär nog inte hända, inte inom en snar framtid iallafall. Det är då iallafall som det känns nu.

Jag kanske har någon snygging på g, men det är alltid något fel med den snyggingen. Så oftast går allt rakt åt helvete med den killen.

Jag vet inte vad jag babblar om egentligen, men jag var tvungen få det ur mig. Jag känner mig så enormt lättad nu när jag fått allt ur mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson