9 - 10 januari - crazy crazy night

Fredagen började med att jag vaknade, fixa mig och gick till skolan. Jag slutade 13.40 då jag for hem och städade.
När jag hade städat klart så tänkte jag fara till stan och träffa Cajsa men det blev inte så. Hon kom istället till mig och umgicks med mig istället för att jag umgicks med Jocke.
Det var egentligen meningen att Jocke skulle komma i fredags men det blev inte så eftersom att han inte mådde bra, så jag fick planera om min helg helt och hållet.

Överlycklig för att min skoterjacka kom, tog bara sådär 8 dagar att få den!


Joakim Nillsson!

Lördag, jag vaknade vid 12. Jag gick ner och åt frukost efter många om och men. Efter så satt jag mig vid datan innan jag började att fixa mig, jag for in till stan och träffade Cajsa. När jag satt på bussen in till stan så träffade jag Ellae, hon skulle också in till stan. Vi gick runt ett tag innan Cajsa kom in till stan.
När Cajsa kom in till stan så skulle vi möta upp henne vid Blå gåsen och på vägen dit så träffade vi Ricco, han såg så ensam ut så han fick följa med oss.
Tog en kaffe på Blå gåsen och kanllade vidare till smedjan, träffade Parre och en massa annat folk dära. Ellae, Nicke och David (?) lämnade oss efter det och jag ocj Cajsa gick vidare på stan innan vi gick på max och tog en frisco.
Jag måste vara ganska konstig men jag äter alltid frisco med vanligt bröd eftersom att jag tycker friscobrödet är för kompakt. Ajja, nog om det.

Vi for hem till mig när stan stängde eftersom att det inte fanns något att göra i stan då, jag åt en gång till.
Sen så kom jag på att jag hade en ben and jerrys i frysen så då åt vi upp den och kollade lite tv innan Cajsa for hem igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson