8 januari - allt mellan jag vet inte vad..

Sitter här med en mask i ansikte och kollar på adidas tröjor och tangentbord. Det är nämligen så att jag behöver ett nyt tangentbord eller jag behöver inte ett nytt men det skulle vara bättre att ha ett med "låga" tangeter. Fast jag lär aldrig hitta något eftersom att mina krav på ett tangentbord är höga. Det får absolut inte vara svart för om det är svart så ska vara belysning i det. Sen ska det helst inte överstiga 600kr.



Saitek Eclipse II (2) Keyboard (USB) förr ca 500 kr, är sugen på att köpa det men får se!

Sen är det här med adidaströjor, det är jag också grymt sugen på att köpa en till! Man får aldrig nog av dom, men jag hittar ingen snygg.



Äntligen bra nyheter! Jocke kommer imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson