3 januari - jullovet!

Sitter här med en stor skål med glass och en mugg med oboy! Äntligen har min mamma köpt hem oboy, det är nämligen så att det inte har funnits någon oboy i detta hus på nån månad. Jag får skylla mig själv när jag drack upp hela påsen på ca två veckor.

Jag tänker sammanfata detta lov genom ett blogginlägg och nu när lovet är slut så ska jag börja skriva ett inlägg varje dag.

Det var ju mellandagsrea för ett x antal dagar och självklart var jag dära! Eftersom jag redan har så mycket kläder så blev det bara ett par jeans och en tröja/kofta.  Jag gjorde också hål i näsan. Äntligen säger jag bara!

Det blev ett par Levis 503 loose, jag var egentligen ute efter ett par Levis 10002 loose men jag hade inte turen med mig. Dom var med andra ord inte på rea!
Tröjan var en blå bloero (stavning?!) från H&M!



Några dagar senare så var det "all night game". En hel natt med bara basket, vilken dröm egentligen. Vi hade första matchen kl 14 mot sunderbyn, det blev en stor förlust fast var inte så delaktig till den. Jag har tyvärr skadat mig så jag kunde inte spela så mycket. 18.00 var nästa match mot höken, vi vann den. Vi gick och åt och såna saker och gjorde oss färdig för att gå och lägga oss vid 23. Jag kan ju säga att jag inte sov något mellan 23 - 04. Så när dom andra vaknade vid 04 så var jag redan vaken. Matchen kl 05 gick väl inte så bra, men jag var nog den enda som var pigg. Eftersom att vi förlorade 05 matchen så skulle vi spela 08. Vi förlorade våran brons match mot vråken så vi kom fyra. När jag väl kom hem så sov jag resten av dan!

Nyårsafton började jag med att städa klart mitt rum, det kan jag ju säga att det inte gick framåt. Det slutade med att jag satt vi datan, vid datan slutade det med att jag klickade hem en skoterjacka! Vi for in till stan där vid 12 och kollade på raketerna.
 

Nyårsdagen, Christina och Emil fyllde år! Grattis till dom! Jag forsatt med mitt städande men med hjälp av min mamma denna gång! Jag somnade i sängen så det var hon som städa alltihop, tack!
Fast jag var så trött så tänkte jag att jag skulle dygna eftersom att Jocke skulle ta bussen från jokkmokk vid 6. Jag lyckades faktiskt vara vaken till Joakim kom alltså kl 8.30. Jag gick och möte han i -20, höll på att frysa ihjäl mer eller mindre. Åt frukost och gick och myste med joakim!
For till stan för att fixa en present till Christina. Jag var tråkig denna gång så hon fick ett presentkort på solgården (100kr).
Jag, jocke och carro gick och tog en kaffe på blå gåsen och åkte hem igen. 
Jocke for från mig vid 16.45 och då for jag hem och snabb fixa mig och drog vidare till Christina där vi brudar skulle på filmkväll.
Det blev en mysig kväll! 

 

Idag så har jag suttit vid min kära datat och saknat joakim. Jag har faktiskt inte gjort något med andra ord, men imorn så blir det fotboll hela dan!
Eller jag har faktiskt slösat lite pengar, jag har klickat hem puder och ögonrengöring. Blir snart att klicka hem hårförlägningen!


Blir en blond, 75 cm lång träns med clips. Jag ska nog inte ha det så långt utan jag kommer nog att klippa det lite kortare!

Jag känner mig faktiskt duktig detta år, jag har pengar kvar av min julklapps pengar efter jag köpte allt!


Kommentarer
Postat av: freja

ska du bli blond?:D

2009-01-04 @ 01:52:57
URL: http://freesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson