28 januari - saknar dig varje dag!

GULLI NILSSON  - MIN ÄLSKADE MORMOR! <3

Jag önskar du kunde läsa det här nu egentilgen, jag saknar dig enormt mycket nu. Ca 3 år sen sen du fick veta att du var sjuk, jag var bara 10 år. Inte kunde jag ju mista min mormor redan, du var ju bara 61. Nu är det mer 2 år sen du dog.

15 år tidgare hade hon bröstcancer men klarade kampen mot den. 2005 fick hon veta att den kommit tillbaka men denna gång var det hjärnttumör. Eller det hade spridit sig så mycket för att hon fick veta det för sent. Det gick inte att få bort denna gång, hon fick cellgift men det gick inte. Hon tappade allt hår och den sista tiden bara med peruk.

Vi hade precis fått sommarlov, kommer ihåg dagen så väl. Pappa kommer hem för vi var hemma själv, han säger som det är. Mormor hade somnat in för alltid nu. Jag skrek och grätt bara, var så jävla ledsen. Hade sagt nej till att följa med mamma till sjukhuset nån dag innan, hade inte träffat henne på  tre veckor och nu var hon borta. Hon stog mig väldigt nära, och jag saknar henne! <3


Gulli Nilsson,  jag älskar dig! <3




Kommentarer
Postat av: cassandra

naaaw <33 :/

2009-01-29 @ 15:39:17
URL: http://cassiiekarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson