27 januari - tre dagar kvar!

Sitter hemma, har varit på skolan en stund men jag gick hem eftersom att jag inte mår bra. Magsjuksäsongen är ju hära så det är väl det som jag kommer få. Det skulle inte förvåna mig om det är så, men vi får väl se.

Jag sitter i alla fall och lyssnar på Ras Cricket - Polisen slår, varför ska man ha så mycket fördomar mot polisen? Dom gör ju oftast bra sitt jobb, men okej ibland tycker man bara att det är skit saker som dom kommer och bryr sig i men dom gör ju ändå bara sitt jobb. 



Uppdatering!
Jocke klarade uppkörningen så nu har han körkort! Grattis!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara en trevlig person, inte alltid glad i alla stunder, men det är ingen. Du kanske inte har det bästa, men då får man göra det bästa av situationen. :)

De du hade skrivit om din mormor, det var sorgligt, jag grät nästan när jag läste det! :'(

Ha det super bra och jag hoppas du blir lite gladare!

Kramar!

2009-02-24 @ 21:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson