25 januari - dålig uppdatering!

Jag har varit väldigt att dålig på att uppdatera den senaste veckan, jag har haft mycket annat att göra. Jag har tex inte orkat skriva ett blogginlägg medan jag var med Jocke, han är värd all min tid i världen så därför orkar jag inte sitta vid datan när jag är med han!
Nu ska jag fortsätta att skriva "boken om mig själv"



Uppdatering om helgen!
Älskligen kom på fredag kväll vid 20.00, jag gick och mötte han.
Det blev en del tjorv då men det löste sig till slut, tur var väl det. Jag och Jocke myste på under kvällen, satt och kollade tv och så. Vi somnade väl vid kanske 01.00 någon gång, och vi vaknade vid 08.00 eftersom att jag skulle och träna kl 09.00-10.00. När jag väl hade tränat så fixade jag mig och jag och jocke drog in till stan och fixade en massa!
Jag hittade en par täckbyxor/slalombyxor och en väska, är ganska så stolt över mina byxor. Jag gjorde faktiskt ett väldigt klipp när jag köpte dom, jag gav 500:- för dom och dom hade kostat 1800:-.
Älsklinge åkte hem med bussen som gick 14.15, vill inte att han skulle åka eftersom att jag vill vara med han hela tiden. Jag vill att han ska vara nära mig istället!
Men efter att han hade farit så träffade jag Cajsa och Madde, vi hade väldigt kul på stan iallafall. Vi gick och tog en kaffe på stan blandannat! Så med andra ord har det varit en väldigt lyckad helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson