17 januari - jokkmokk

Jag vaknade vid 8 och började fixa mig, så vi var iväg vid 9.30 och vi kom fram till Jokkmokk vid kanske 11.
Det första jag gjorde när jag kom till morfar var att sätta mig vid data och vänta på att Jocke skulle komma hem från sin stuga. Men påvägen så fick kan självklart problem, han lyckades spränga remmen så han fick köra hem med en reserv.
Jag bestämde mig för att träffa Aweboi medans jag väntade på Jocke.
Jag gick och mötte Aweboi och vi började knalla mot OkQ8 eftersom att Jocke tydligen var där för att han hade köpt en ny rem till skoter. Vi stog och pratade där ett tag till jag och Aweboi började att knalla hem igen. Nästan hemma så kommer Jocke eftersom att jag och han skulle fara ut med skotern.
Tog på mig skoterkläderna och satte mig på skotern med Jocke och for ut. Vi träffade Lars, Simon och Glenn mit ute i ingenstanns. Vi var ute och bra tag tror kl blev 15.30 innan vi var hemma.
Jag och Jocke for till han och myste! Kåtade även på hans kamera! For till min morfar vid 18 för att äta och att åka hem till Luleå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson