16 januari - kämparglöd!

Dagen började med att jag vaknade och kände mig mycket bättre än dom två sista dagarna så jag bestämde mig för att gå till skolan så gjorde det. Var på alla lektioner osv.
Åkte med Ella och Jimmy till stan senare eftersom jag skulle träffa Jocke som egentligen skulle sova hos mig, men så blev inte fallet. Han sa att han var tvungen att åka hem med 13,45 bussen, såklart fick dom uppleva en sur och bitter Isa. Jag hade ju sett framemot att denna helgen skulle bli så bra och sen skiter sig bara allt som vanligt. Men det som var positivt är jag ska upp till Jokkmokk om bara några timmar!



Jimmys bild; tjockis & sötnos!

Senare på kvällen blev det plannja som vann.  Tråkade vid datan resten av kvällen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson