11 januari - stendöd

Jag hade egentligen suttit på en buss upp till Övertorneå med mitt kära basketlag men istället ligger jag i sängen och är förkyld.
Känns ju mycket bättre att ligga i sängen än att sitta på en buss klockan 7 på morgonen med en massa ungar som inte håller käften.



Sitter och läser kuriren.nu och lyssnar på låten ovan. Har suttit och lyssnat på den i flera timmar, blir aldrig less. Ganska konstigt för jag brukar bli less på låtar väldigt fort.

Gåben och Jimmy kom med bussen från kalix, trodde inte att dom skulle komma menmen. Jag tog en buss in till stan och träffade dom, vi gick på stan ett tag innan Åsa kom och träffade oss.  Tråkade på stan men tog en buss hem vid 17, käkade när jag kom hem och for till sporthallen och tränade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson