7 april - jag är tillbaka!

Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera sen senaste tiden men det är för att jag inte har haft  tillgång till någon dator när jag har varit i stugan. Eller jag har haft tillgång till en dator men jag orkar verkligen inte uppdatera när jag är i stugan.
Jag är ju där för att köra skoter och inte för att sitta framför datan hela tiden så ni som läser min blogg kan ju vara beredd på att min uppdatering denna vecka och nästa kommer vara väldigt dålig. Men jag lovar att efter påsklovet kommer jag vara tillbaka som vanlig och försöka skriva varje dag!

Lite positivare nu är att det snart är vår och det betyder att jag snart fyller år. Då blir jag äntligen 15 år, det  känns inte så speciellt eftersom att jag inte känner mig så sugen på att skaffa moppe.
Mitt val står mellan en moppe eller en systemkamera och då kan jag ju säga direkt att jag vill hellre ha en systemkamera. Jag har en kamera redan (pentax E40) men den har min mamma tagit och jag har tagit hennes (panasonic lumix DMC FZ28) . Men jag skulle vilja ha en bättre kamera att fota med! Skulle inte säga nej till en Nikon D60!
.  


Kommentarer
Postat av: Peyton

Pretty!! xoxo

2009-04-09 @ 13:10:33
URL: http://peytonvega.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson