17 april - mor och dotter?



120 000 kronor har Janet Cunliffe (till höger) lagt ut för att se ut som sin dotter Jane Cunliffe.


LONDON.
Nej, de är inte tvillingar.
De är mor och dotter.
Kan du se vem som är vem?


Det är 22 år mellan Janet Cunliffe, 50, och Jane, 28. Det syns inte.
För Janet har lagt ut 120 000 kronor på att se ut som sin dotter.
– När jag såg hur attraktiv Jane var ville jag få tillbaka mitt gamla utseende. Jag har bra gener och hud men behövde bara lite hjälp på vägen, säger hon till Daily Mail.

Tidigare rödhårig
För bara ett par år sedan var tvåbarnsmamman Janet rödhårig och betydligt större. När hon efter åtta år i Spanien flyttade hem till Storbritannien förra året började hon fundera på att förändra sin kropp.
– Jag slopade all skräpmat och började äta nyttigt som Jane. Vitt vin och godis slutade jag också med.

Stolt dotter
På fyra månader krympte hon tre storlekar. Men det räckte inte. Janet opererade sina ögon och näsa. Läpparna fylldes och håret förlängdes och blektes. Dottern blev först arg, men i dag är hon bara stolt.


Detta är helt galet, jag menar vilken människa göra såhär? Är man 50 år så ska man se ut som en 50 åring!
Jag tycker det är helt okej för en 50 åring att färga håret för att slippa det gråa håret men när man ska börja operera sig för att se yngra ut så är det ju hemskt. Speciellt när man vill se ca 25 år yngre, det är verkligen inte okej.
Jag skulle aldrig kunna göra något sånt där, skulle du?

Jag skulle vilja veta din åsikt om just detta, själv så fattar jag inte detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson