You are sweet..




Bball <3                                                                              Hulken! =D




Jag ska ta och berätta om helgen nu.

Fredag, var jag i skolan. Efter det for jag hem och tråkade, eftersom att jag var ensam hemma hade jag inte så mycket att göra. Senare på kvällen så komm KalleW, vi satt och kollade på tills han skulle hem eftersom hans buss gick fem i tio. Jag var ju som sagt tvungen att gå och sova tidigt också eftersom att jag hade tidig match på lördagen.

Lördag, jag var tvungen att vakna 07.30. Jag skulle vara på Arcus 08.30 ombytt och klar, vilket jag ändå inte var. Första matchen spelade vi mot antnäs, vilket inte gick så bra. Jag kommer inte ihåg vad det blev, men vi förlorade i alla fall vet jag. Vi for till stan efter min match för jag behövde en ny jacka. Det blev en svart parkas från Everest. Tänkte köpa en röd innan men det blev inte så för jag hittade en blå mössa från adidas, men jag fick inte köpa den pga att min mamma inte gillade den. Jag for hem och åt lite och la mig och sov. Jag hade en till match på lördagen, den matchen var mot boden. Innan matchen mot boden så fick vi våra nya matchställ. Nu är vi snygg när vi spelar iallafall! Matchen mot boden gick bra för laget men inte för mig, jag fick ett stort skavsår i hålfoten. När jag kom hem så åt vi pizza och sen såg vi film tillsammans hela familjen, men jag orkade inte se hela så jag gick och la mig. Jag somnade redan vid tio och vaknade igen vid 1 för max ringde och väckte mig.

Söndag, vaknade vid 12 av att det var varmt i rummet så det gick inte att sova nå längre. Jag hade ändå match kl 16 så jag kunde inte sova nå mera. Jag gick ner och käkade lite och sen gick jag upp igen och fixade mig. Vi for till Arcus vid 15.00. För vi skulle ha lagfoto i dom nya matchställen. Matchen som vi hade kl 16 gick inte så bra. Vi spelade mot sunderbyn, och förlorade med 11p eller 9p. Efter det hade vi match kl 18, den gick inte mycket bättre heller. Vi mötte höken, och dom spelar i en divition högre än oss så det var nog därför det inte gick så bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson