fattar det inte..








Asså vilket jävla sammhälle vi lever i.

Jag fattar inte att alla kan vara så beroende av en mobiltelefon så mycket som alla egetligen är. Det kändes ganska hemskt inatt när min mobil helt plötsligt var spärrad, jag visste inte vad jag ska skulle gröra. Jag kan ju som säga att min mobil betyder ganska mycket för mig kan man väl säga, den finns alltid med mig vart jag än är. Finns inte en enda dag den är inte med till skolan förutom idag, jag har aldrig lyckas glömma den en hemma.

By the way, det som hände i helgen finns och läsa på : http://fridddaa.blogg.se/. Jag orkar inte skriva så min sötnos har skrivit. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson