So, boring!







Sitter på en solektion, men jag ska egentilgen leta fakta om danmark men det går inte så bra så jag passar på att skriva ett blogginlägg eftersom jag inte hann imorse när jag skulle skriva.

Jag vaknade 6.30 av att klockan ringde, jag var halvt död. Tog mig kanppt upp ur sängen för jag har gjort något i höften så den gör ont. Kan knappt gå, men det har blivit bättre nu. Gick upp fixade mig pch åt frukost och for till skolan vid 8.00. När jag kom till skolan så träffa jag linnl, som alla andra sa hon att jag passade i glasögon. Eller glassögon som frida säger. Ajja, nu ska jag inte sitta och blogga utan ta och leta fakta om danmark!

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: håller med :D

2008-09-17 @ 12:43:23
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson