People always leave but sometimes they come back...




THE WRECKERS - Cigarettes


Det blev något konstigt igår när jag skulle blogga det gick inte att publicera inlägget, så jag skriver nu ist om igår.
 
Mamma ringde och sa att jag skulle gå ut och plocka vinbär så jag gjorde det, plockade ungefär 5 liter då. Blev ganska less så jag gick in och satt ig vid datan och började ladda ner OC, medans så satt jag mig och såg one tree hill. Har ett par avsnitt kvar av 20, men det går framåt. Kl blev väl 12.30 när mamma kom hem, vi käkade och gick ut och plockade vinbär igen. Blev ganska less på att plocka röda, så jag började plocka svarta istället. Men sen så hade jag tur att det började regna, så fick springa in till datan och slå på one tree hill. Sen satt jag där ungefär hela kvällen.

Kommentarer
Postat av: hanna

din rubrik, att folk kommer tillbaka, de gör de inte...jag har prova själv...

2008-09-05 @ 13:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson