Packed your bags and walked away. There was nothing I could say.



 
Vi pussas inte!!

Har inte orkar skriva hära på några dagar, det finns ingen ork för att skriva hära. Jag orkar inte skriva nu egentilgen, borde plugga istället. Orkar inte heller det. Ska berätta om dom dagarna som har gått.


Torsdag!
Var i skolan, tråkade som vanligt. Hade inga roliga lektioner som är värda att nämna. Senare på kvällen så hade jag träning, det gick tungt men jag klarade det. Jag har ingen lust att spela basket typ, jag vet inte varför.

Fredag!
Skolan från 07.00-13.40. Efter skolan for vi till stan och köpte ett xbox 360 eftersom att min bror skulle köpa det för pengarna han hade fått. Han blev ju 11 idag. Linng följde med, var med henne ett tag. Hon drog hem vid 16-17, jag käkade och sen kom frida. Vi satt och spelade ps2 till ca 23 då hon skulle hem.

IDAG, lördag!
Vaknade av att jag fick ett sms att mattias, han frågade om jag var påväg till stan eftersom att vi skulle ses i stan kl 10. Kollade vad klockan var, kvart i 10. Fick panik fast ändå inte, jag orkade inte stressa så han fick vänta. Fick skjus in till stan av mamma vid 11.30. Träffad mattias, vi gick till gyltsa. Satt där till ca 16 då han skulle hem, jag for också hem. Satt mig vid datan och tråkade, tills vi skulle äta. Nu sitter jag här igen.









Kommentarer
Postat av: berit

jag fixar den gärna, mejla mig på [email protected] och beskriv hur du vill ha den :) puss.

2008-09-21 @ 14:41:43
URL: http://beriits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson