Nikon D80 eller Canon EOS 400?



  














 


Skolan idag, tråkigt som vanligt. När ja gkom hem idag så var morfar hemma hos oss, mamma hade hämtat han från piteå. han har opererat knät, nu kan han knappt gå efter operationen. Nu sitter jag vid datan som jag har gjort nästan hela den tiden jag varit hemma, har tråkigt. Sitter och kollar på kameror, vill ha en systemkamera men dom är ju så dyr.  Vet inte vilken jag ska köpa heller om det blir att köpa någon, bilderna där uppe är två förslag iallafall! Vad tycker ni?!

Kommentarer
Postat av: amanda

Nikon!

2008-09-20 @ 11:23:45
Postat av: freja

nikon,lett

2008-09-21 @ 21:09:46
URL: http://freesan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson