Jag vill kasta loss och lära mig slåss!






Jag har inte orkar skriva på min blogg på flera dar, orken finns inte där nå mer. Jag har tänkt skriva hära flera gånger men då har jag gått och sett tv eller "pluggat". Fast nu tänkte jag försöka skriva ihop något om vad jag har gjort under dom här dagarna alltså söndag - onsdag.

Under söndagen gjorde jag inte så mycke förutom att jag var och tränade basket.

Måndagen, var i skolan vid 07.30. Som sagt jag går ju morgonskola, var lite seg att gå upp. Klarade av skoldagen, fast ganska less var man.

Tisdagen, var i skolan ungefär samma tid som i måndags. Den dagen gick inte lika bra som måndagen, det blev tjorv på solektionen men efter det så var allt lika bra igen. Efter skolan satt jag vid datan och käkade lite senare. For iväg och tränade killarna i en timma, sen tränade jag själv i en och en halv timma. När jag kom hem och hade ätit och duschat så la jag mig i sängen och somnade direkt.

Onsdagen, var i skolan 07.15. Jimmy mötte upp mig på bron när jag kom, vi gick in och käkade frukost och jobbade med lite engelska. Vi började 08.15 så vi satt i fiket och var sociala medans vi vänta, so första lektionen. Det enda jag kan säga om den lektionen är: YES, VI HAR INTE MIKKO! Det är så att vår solärare (min metor) ligger på sjukhus så vi har haft en vikarie som heter Mikko, han är den mest hjärndöda personen som finns men nu har det kommit en ny vikarie som heter Micke. I alla fall det var mycket bättre med han! Dom andra lektionerna orkar jag inte prata om, inget intressant hände på dom. Eller jo, på noprovet hade jag 27/33, känner mig stolt! Efter skolan så for jag, min bror och mamma till stan och hämtade mammas glasögon. När vi ändå var där så fick dom ställa om mina eftersom jag höll på att tappa dom om jag rörde mig det minsta. Nu sitter dom i alla fall vart dom ska sitta. Efter det så spelade jag ps2 och käkade. Sen hamnade jag här som vanligt!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson