It's like I waited my whole life, for this one night.






När jag kom till skolan hade jag so som första lektion, började skriva min rapport om ett nordiskt land. Såklart så gick det inte att välja Sverige så det blev att skriva om Danmark. Skrev ungefär en sida under solektionen så har en massa kvar att skriva innan jag är klar med den. Efter so:n hade jag en lång rast innan hemkunskapen, satt och tog det bara lugnt. 09.30 började HK:n, först var det nån teori grej som vi skulle göra sen skulle vi göra chokladbollar. Gott blev det iallfall. Sen var det lunch och origentering på storsand, tråkigaste som finns. Detgick iallafall bra fast mitt knä gjorde ont till sist så kunde inte fortsätta mera.

Senare när jag kom från skolan så skulle jag egentilgen plugga men det blev inte så eftersom jag inte hade min grejer med mig så jag har suttit vid datan fram tills nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson