idag, 9 september






Andra dan i nya klassen, jag trivs väldigt bra i den. Det är ju bra iallafall, fast vissa saker är jobbiga tex: massa snack på lektionerna. Men det går bra iallfall! Lär nog gå i denna klass 8an ut, iallfall som det känns nu. Men slutade skolan 14.35, drog hem med frida till mig som vanligt satt vi vid datan. Tråkigt! Men vi käkade tårta tills frida kollade på klockan och insåg att hon var tvugen åka hem eftersom hon hade träning. Jag hade också träning så jag gick och åt pannkaka och byte om till träningen. For till sporthallen 17.15 eftersom träningen började 17.30. Hade först träningen med min bror en timma (är tränare) sen hade jag träning själv från 18.30 till 20.00. Andra basket träningen för i år var det för min del. Det var kul iallafall, fast ganska jobbigt. Min kropp orkar inte hänga med sen i helgen känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson