i won't give up, i´m strong enough..



 



Har suttit vid datan nu i ungefär en timma nu, har extremt tråkigt. Skulle egentilgen sitta i skolan nu och käka lunch, men for hem från skolan pga av att det hände massa. Boring! Ska iaf tydligen ut och plocka vinbär ringde min pappa och sa nyss. Jag orkar verkligen inte gå ut idag, det är typ kallt och massa, skulle vara mycket skönare att lägga sig under duntäcket och gå och sen en film. Måste nog ändå gå ut och plocka lite bär, det lär ju gå ganska fort iallafall. Nu ska jag iallafall vänta tills min mamma kommer hem, när hon är hemma ska jag nog ta och äta lunch med henne och sen gå och plocka vinbär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Carolina Isaksson